Wat is jouw verhaal?

Loopbaanpunt is een prima bureau; deskundig, snel en empatisch.

Loopbaanpunt doet wat ze zeggen en zeggen wat ze doen!

Heel open en toegankelijke persoonlijke benadering. Vanaf het eerste moment het gevoel gehad dat mijn situatie centraal stond. Met fijne hulp en ondersteuning een mooi resultaat bereikt!

Professionele medewerkers die je graag bijstaan om je te helpen een nieuwe richting in te slaan. Ik raad iedereen dit aan die dit nodig zouden hebben. Fijne mensen, goed contact en ze denken echt met je persoonlijke situatie mee!

Loopbaanpunt blinkt uit in kleinschaligheid, laagdrempeligheid en deskundigheid. De persoonlijke benadering en de open en eerlijke gesprekken zijn een kracht. Een aanrader!

Ik heb weer vertrouwen in mijn toekomst op de arbeidsmarkt en zie mijn kwaliteiten als mens weer wat beter.

Anke heeft mij SUPER geholpen!

Fijne samenwerking; er werd geluisterd en samen mooie stappen kunnen maken voor de re-integratie. Voelde mij erg op mijn gemak en er werd goed meegedacht.

Zeker weten aan te raden!

Hele fijne begeleiding gehad.

Begripvolle, gestructureerde aanpak en begeleiding, oog hebben voor alle facetten rondom kandidaat, naast kandidaat gaan staan en steun en motivatie geven.

Bedankt voor alles!

Duidelijk doel van te voren en ook gehaald.

Het was meer dan ik vooraf hoopte en het heeft aan mijn verwachtingen voldaan dat ik weer aan het werk kwam met een leuke baan.

Zeer tevreden hierover! Persoonlijke begeleiding, niet te zakelijk wat ook fijn is. Voelde mij begrepen en op mijn tempo. Zou dit een ieder aanraden die toe is aan een werkfit maken traject

Super ervaring, ik beveel jullie aan!

Zeker weten aan te raden! Hele fijne begeleiding gehad.

Fijne samenwerking, er werd goed geluisterd en samen mooie stappen kunnen maken voor de re-integratie. Voelde mij erg op mijn gemak en er werd goed meegedacht.

Anke heeft mij SUPER geholpen!

Vriendelijke, deskundige, duidelijke begeleiding en communicatie. Telefonisch goed bereikbaar en persoonlijke aanpak.

In een kwetsbare periode van je leven word je uiterst serieus genomen en deskundig begeleid.

De ervaring met Loopbaanpunt was uitmuntend, meedenkend, begrijpend en vriendelijk. Tip: ga altijd voor een coach uit eigen regio.

Samenwerking was heel fijn en positief!

Aanpak en inhoud afspraken én de resultaten waren zeer goed.

Ik heb de begeleiding als heel prettig ervaren. De open communicatie, het samen op zoek gaan naar wat het beste past was heel fijn. Het was heel waardevol, het heeft mij doen groeien, weer een stap in de goede richting gezet en vertrouwen gegeven voor de toekomst.

Zou andere kandidaten jullie zo aanraden. Heb me vanaf dag 1, gezien en gehoord gevoeld. Een warm welkom en een brok in mijn keel met het traject afronden. Niet zakelijk maar menselijk.

Er werd goed naar mijn wensen geluisterd. Ze hebben een hart voor elk persoon.

Loopbaanpunt heeft mij goed geholpen. Niemand zegt dat je iets op een bepaalde manier moet doen, maar door te spiegelen heb ik mijn weg gevonden en ga ik vol vertrouwen de toekomst tegemoet. Het was fijn om alles open en in vertrouwen te kunnen bespreken. Hierdoor kon ik mezelf zijn en blijven. Het was fijn om altijd snel een reactie terug te krijgen en ik heb deze periode als zeer prettig ervaren en ben dankbaar voor de hulp en de mooie stappen die ik heb mogen maken.  Mocht je twijfelen, gewoon doen!

Dankzij dit traject heb ik veel beter zicht op welke werkomgeving en taakinhoud echt bij mij past. Dat stelt mij in staat bewustere keuzes te maken en leerde mij heel anders kijken naar vacatures. Mijn coach gaf ook handvatten voor gesprekken in mijn huidige werkomgeving én netwerkgesprekken om me beter te oriënteren voor toekomstige stappen. Het is best spannend om op te pakken, maar ik voelde me gesteund en krachtiger daarbij dankzij dit loopbaantraject.

Zeer vriendelijk, zeer betrouwbaar en erg meegaand.

Goed geholpen met het zoeken naar mijn interesses en ik heb een nieuwe baan! Goede hulp en begeleiding hierin gehad, deskundig personeel.

Pluspunt vind ik dat je ook daadwerkelijk direct contact op kan nemen wanneer dit nodig is. En voor de rest hartstikke leuke dames! Ga zo door!